loading...
M@n -T0
A$heghe kh@m00$h بازدید : 112 نظرات (3)

سلام. مجید کجایی؟ خیلی دلم برات تنگ شده چرا جواب اس ام اسامو نمیدی؟این همه که دوسم داشتی الکی بود؟ به خدا هرچی گفتم دروغ بود میخواستم یکاری کنم که جوابمو بدی.دلم برات یه ذره شده وکاش حداقل اینجه میومدی تا دلمو خوش میکردم که حرف دلمو اینجا میخونی. بازم دیشب خوابتو دیدم.دیروز همه آهنگایی که باهات خاطره داشتم و گوش کردم به خدا دلم تنگته یه خبر از خودت بهم بده خواهش میکنم مجید .دیشب یاد آخرین دیدارمون افتادم خونه مجتبی.هر دوتون حالتوم خوب نبود وقتی از اونجا اومدی بیرون شب اومدی زیر پنجره اتاقم و من برات پیانو زدم و تو گوش کردی به خدا هنوزم وقتی اون آهنگو میزنم فکر میکنم تو داری گوش میدی. مجید دلم برات تنگ شده تو که انقدر سنگدل نبودی

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط sadegh در تاریخ 1348/10/11 و 14:45 دقیقه ارسال شده است

نامرد برگرد اذیتش نکنشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
این وبلاگ حکایت همه لحظه های دلتنگی بدون توست..... تویی که با رفتنت همه لحظه های شیرین زندگیمو بهم مدیونی.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 136
  • کل نظرات : 22
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 61
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 105
  • بازدید ماه : 207
  • بازدید سال : 1,172
  • بازدید کلی : 11,592
  • کدهای اختصاصی

    مرجع کد اهنگ